hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تقدیر نماینده مردم قم از اقدام شهرداری در بستر سازی ارتباط مستقیم مردم و مسئولان در سامانه ۱۳۷

قم|تقدیر نماینده مردم قم از اقدام شهرداری در بستر سازی ارتباط مستقیم مردم و مسئولان در سامانه ۱۳۷

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از اقدام مطلوب شهرداری در بسترسازی ارتباط مستقیم مردم و مسوولان در سامانه ۱۳۷ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، با اشاره به ضرورت ارتباط مردم با مسئولان اظهار کرد: مردم و مسئولان باید بدون واسطه با مسئولان ارتباط داشته باشند و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم مجموعه‌ای است که این بستر را فراهم کرده و پیگیری خوبی هم انجام می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اقدام مطلوب شهرداری در بسترسازی ارتباط مستقیم مردم با مسئولان رده بالای شهرداری در سامانه ۱۳۷ گفت: شاید خیلی از مردم این امکان را نداشته باشند به طور مستقیم با شهردار یا معاونین و مسئولان شهرداری ارتباط بگیرند و حضور آنها در سامانه ۱۳۷ و گفت‌وگوی بی واسطه با مردم نشان‌دهنده مردمی بودن مسئولان است.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه صاحبان اصلی کشور مردم هستند، گفت: هرچقدر ارتباط با مردم بیشتر باشد هم نقاط ضعف بیشتر مشخص می‌شود و هم می‌توان اعتماد مردم به نظام و انقلاب را افزایش داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد